CAT
La Rambla, 65
CAT
12. «El ballet i el desig d'elevació» per Laura Mas
La Comissió de Música del Cercle del Liceu es complau a presentar-los la 12ª de les Càpsules Musicals. Aquesta secció setmanal està formada per breus interpretacions instrumentals i xerrades curtes d'artistes consagrats i noves generacions.⠀

En aquesta ocasió Laura Mas -professora de dansa i exbailarina clàssica- ens parla sobre «El ballet i el desig d'elevació» a través d'un dels elements més icònics d'aquesta disciplina: les puntes.⠀

Laura Mas es va formar amb Joan Magriñá, Nina Novak (Prima-Ballerina donis Ballets Russes de Muntanya-Carlo i alumna de Nijinska) i Marika Bessobrssova. Va ser solista de la “Companyia Nina Novak” (Veneçuela) on va interpretar els principals ballets del repertori clàssic. Ha estat directora de la “Escola de Ballet Clàssic” de Barcelona i de la companyia de joves “Ballet Clàssic de Barcelona”, de programes diversos per a estudiants i de cursos internacionals; també Mestra i Repetidora convidada en companyies nacionals i internacionals. Actualment és mestra i cap del Departament de Dansa Clàssica del Conservatori Professional de Dansa (Institut del Teatre de Barcelona).

VEURE VIDEO

Propers Esdeveniments